Operaattorivaihdoksesta johtuen vanhat e-laskutilaukset ovat poistuneet asiakkaiden verkkopankeista, eikä uusien e-lasku- tai suoramaksusopimusten tekeminen tällä hetkellä onnistu. Ropo Capital ja pankit selvittävät parhaillaan asiaa.

Kuljetusasiakkaiden laskutusta on tämän vuoksi siirretty myöhemmäksi.

Mikäli asiakas saa paperilaskun, ei hänellä ole voimassa olevaa e-laskutilausta. Laskun voi kuitenkin maksaa normaalisti verkkopankin tai maksupalvelun kautta. Uuden e-laskutilauksen voi tehdä, kun tekninen ongelma on korjattu.

Tiedotamme tilanteen etenemisestä verkkosivuillamme

Suoramaksusopimuksen tehneiden asiakkaiden kannattaa tarkistaa laskun saatuaan, onko kyseessä lasku, vai ilmoitus suoramaksuveloituksesta (Ilmoituksessa lukee SUORAMAKSU). Jos asiakas saa tavallisen paperilaskun, voi hän tehdä uuden suoramaksusopimuksen pankin kanssa.

Etelä-Karjalan Jätehuolto ja sille myyntilaskupalvelut tuottava Ropo Capital pahoittelevat asiakkailleen aiheutunutta haittaa.

Lisätietoja: hallintopäällikkö Satu Kurki, p. 010 841 1801, satu.kurki(at)ekjh.fi